Data e postimit: 2014-05-02 22:15:45
Lexime: 6060
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Gjërat që na duken të lehta,janë më të vështirat !

Arsyeja buron nga mëkatari !

Ndërgjegjja mprehë shpirtin !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndërgjegjja flet !
Autori: Suela Hoti · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria e Sinqert
Te gjith me braktisen kur un u diagnostifikova me kancer por edhe pse te gjith me braktisen ti u bere mbeshtetja ime me qendrove pran ne momentet me te veshtira te jetes u bere arsyeja qe une te vazhdoj te shpresoj u bere ti arsyeja qe un te luftoj ta mbo...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Laura çala · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Genjeshtra dhe e verteta
Cdokush thot Genjeshtra Cdokush thot Te verteta Ne raste te caktuara Ato duken me te lehta Mos fluturo ne qiell Mos lundro ne det Kthehu me kemb ne tok Duhet te thuash nje te vertet Cliroje mendjen Mos te te dridhen ato duar Sepse nje g...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: Brinilda Kertolli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet
Stinet Katër stinët e krrusura, ecin e ndrrohen pafundsisht Mbyllet viti, fillon tjetri, e kështu çapitemi në pafundsi... Si buall i palodhur, mpreha pendën në letër sinqerisht Dhe doja që me afshin e shpirtit, t'a falj...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk jan...
Autori: Abel Bosi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...
Autori: menal shabani sejhan shabani · Lloji: Hartim · Tema: ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë . Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
Autori: Asja Koka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Kinema apo teatër?
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e para e gabuar e dyta ok e treta ok



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com